Tiësto ví jak vydělat peníze, pobavit lidi a prodat svou tvář. Tentokrát se slavný Dj spojil s firmou GUESS a propůjčí svůj styl a jméno nové limitované kolekci oblečení a doplňků.

„GUESS je mladý, sexy, dobrodružný a všechno tohle je i elektronická hudba. Tiësto byl přirozenou volbou, jak spojit GUESS s životním stylem našich zákazníků,“ uvedl generální ředitel Paul Marciano.
Nová kolekce ponese vlastní logo a bude v barvách černé a jasně modré. Vyrábět se začne v srpnu spolu s novou limitovanou edicí náramkových hodinek. Na pulty obchodů by se pak oblečení mohlo dostat v říjnu.
Společné partnerství obou stran bude trvat rok a součástí bude i webová stránka tiesto.guess.com, s detaily všech produktů, možnostmi jejich objednání, termíny koncertů a dalšími vychytávkami.
Tiësto navíc u této příležitosti vytvoří novou kompilaci Club Life, která bude k dostání exklusivně v obchodech GUESS.
Zdroj: Billboard